Την ακριβή ημερομηνία δεν την γνωρίζουμε: αρχές Ιουλίου θα είναι πάντως τότε που θα αποχαιρετήσουμε (και) τον ΟΣΕ, σύμφωνα με σχετικές δηλώσεις του Ιταλού πρωθυπουργού κ. Π. Τζεντιλόνι. Μιλώντας στην γερουσία της Ρώμης (σ.σ.: η οποία παρεμπιπτόντως του παρείχε ψήφο εμπιστοσύνης την Πέμπτη 15 Ιουνίου με 144 ψήφους υπέρ, 104 κατά και μια αποχή) επεσήμανε ότι «στις αρχές Ιουλίου θα υπογράψουμε με τον Έλληνα πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα τη συμφωνία με την οποία οι σιδηρόδρομοί μας αποκτούν ένα σημαντικό μέρος των ελληνικών σιδηροδρομικών μεταφορών», συμπληρώνοντας μάλιστα ότι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του στην Κίνα ήταν «πολύ προσεκτικός, ώστε να μην προκύψει αντίθεση ανάμεσα στη δυνατότητα να πραγματοποιηθούν κινεζικές επενδύσεις σε κάποια ιταλικά λιμάνια με την πραγματικότητα της αγοράς του λιμένα του Πειραιά από μέρους Κινέζων επενδυτών».
Γιατί το επισημαίνουμε τώρα; Κυρίως επειδή το Υπουργείο Μεταφορών εξέδωσε χθες (Δευτέρα 19 Ιουνίου) ανακοίνωση πανηγυρίζοντας την απόφαση της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να κλείσει τον φάκελο ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφορικά με κρατικές ενισχύσεις και καταγγέλλοντας παράλληλα εκείνους «που τα τελευταία 15 χρόνια κατακερμάτισαν τη Σιδηροδρομική Οικογένεια, απαξίωσαν το σιδηρόδρομο και επιχειρούσαν να τον χρεοκοπήσουν και να τον ξεπουλήσουν κομμάτι κομμάτι». Ενώ τώρα, πουλάμε μια κι έξω «ένα σημαντικό μέρος» του ΟΣΕ και καθαρίζουμε!
Ι. Δ. Σ.